YSoft SafeQ 6

Rugalmas megoldások, melyek veled együtt nőnek

Egyszerűsítsd céged nyomtatási infrastruktúráját, és teljes mértékben kezeld azt a felhőből.

Nyomtatáskezelési és dokumentumrögzítési funkciók biztonságos felhőkörnyezetben.

Fejlett nyomtatáskezelési funkciók automatizált dokumentum-munkafolyamatokkal.

A YSoft SAFEQ 6 egy SaaS platform, amely bármely vállalkozás számára alkalmas.  Nem számít, mennyire egyszerű vagy bonyolult az IT környezeted, van számodra egy jövőbiztos nyomtatáskezelési megoldásunk.

YSoft SafeQ 6 előnyei

Költségek csökkentése

A központosított vállalati nyomtatáskezelés akár 30%-kal csökkentheted a nyomtatási szolgáltatások költségeit. Az Ügyfél alapú nyomtatási roaming használatával tovább csökkenthető az infrastruktúra, mert kevesebb szervert használ.

Dokumentumok biztonsága

A hitelesítéssel védett MFD megvédi az illetéktelen hozzáférést, és csökkenti a nyomtatótálcában maradó dokumentumok számát. Az egykattintásos szkennelési munkafolyamatok kiküszöbölik a tartalom jogosulatlan terjesztését.

termelékenység javítása

A szkennelési munkafolyamatok biztosítják, hogy a tartalom automatikusan, értesítésekkel kerüljön az előre meghatározott belső vagy harmadik fél tárhelyére. A digitális tartalom kereshető és egységes formátumú, ami felgyorsítja a dokumentumok kezelését és visszakeresését.

Modulonkénti fizetés

Mindegyik csomag megvásárolható teljes egészében vagy modulonként – a modulok bármikor hozzáadhatók bármely csomagból. A YSoft SAFEQ esetében az előfizetési díjak használat szerinti fizetés opcióként vagy éves licencként érhetők el.

Kevesebb IT-teher

Nincs szükség drága hálózati szerverekre. Nincs több nyomtatóillesztő kezelés. Ehelyett képzeld el, mennyi időt és IT-erőforrást takaríthatsz meg, amelyet esetleg más digitális fejlesztésbe fordíthatsz.

FOLYAMATOS ÜGYFÉLTÁMOGATÁS

A YSoft ügyféltámogatása, amelyet időnként ellenőrzésnek és értékelésnek vetünk alá, az infrastruktúra növekedésével és változásával továbbra is rendelkezésre áll.

A YSoft SAFEQ környezet áttekintése

A YSoft SAFEQ csökkenti a teljes nyomtatási szolgáltatások infrastruktúráját és működési költségeit, növeli a dokumentumok biztonságát és javítja a munkafolyamatok termelékenységét. Ismerkedj meg a YSoft SAFEQ nyomtatáskezelési és dokumentumrögzítési megoldásairól, amelyek a helyszínen (onPrem), privát adatközpontban vagy a kettő kombinációjában telepíthetők.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

A YSoft SAFEQ Managed hatékony funkciókat tartalmaz, amelyek előfizetéses szolgáltatásként robusztus nyomtatáskezelést és dokumentumrögzítést tesznek lehetővé.

Előnyök

Előfizetéses opciót igénybe véve a SAFEQ Managed csökkenti a nyomtatási szolgáltatások költségeit, növeli a dokumentumok biztonságát és javítja a munkafolyamatok termelékenységét az alapvető dokumentum-szkennelési funkciók révén. Ezen túlmenően informatikai előnyökkel jár a SAFEQ Managed, mint biztonságos, felhőalapú nyomtatási infrastruktúra. Az IT-nek többé nem kell hálózati szervereket vásárolnia és felügyelnie, vagy nyomtató-illesztőprogramokat kezelnie.

A YSoft SafeQ Enterprise Suite egyetlen rendszerben egyesíti a központosított nagyvállalati nyomtatásfelügyeletet és a dokumentumokkal kapcsolatos emelt szintű munkafolyamatokat, ezáltal maximalizálva a produktivitást, csökkentve a költségeket és növelve a dokumentumbiztonságot.

Munkafolyamat

Előnyök

A YSoft SAFEQ Enterprise Suite által a céged rendelkezni fog azokkal az eszközökkel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy tényeken alapuló döntéseket hozhass a nyomtatási környezettel kapcsolatban. Így akár 30%-kal csökkentheted a nyomtatási, másolási és szkennelési költségeket, növelheted a dokumentumok biztonságát és javíthatod a munkafolyamatokat az alkalmazottak termelékenysége érdekében. Az Enterprise Suite dokumentumrögzítési funkciója biztosítja, hogy a digitális tartalom pontos és konzisztens feldolgozása optikai karakterfelismeréssel (OCR), képtisztítással és opcionális jelszavas védelemmel történjen, mielőtt előre meghatározott helyekre, például belső rendszerekbe, harmadik féltől származó szoftverekbe vagy digitális tárolórendszerekre kézbesítenéd.

A YSoft SafeQ Workflow Suite csomaggal egyszerűsíthetők a bonyolult szkennelési és a dokumentumokkal kapcsolatos egyéb munkafolyamatok. A YSoft SafeQ alapfunkcióinak és emelt szintű funkcióinak kombinálásával a cégek és intézmények olyan intelligens rendszert kapnak, amely maximalizálja a produktivitást, ugyanakkor a digitális munkafolyamatoknak köszönhetően következetes és pontos adatrögzítést garantál. A YSoft SafeQ Workflow Suite csomag a dokumentumrögzítési folyamatokhoz és a dokumentumbiztonság növeléséhez szükséges modulokat tartalmazza.

Adminisztrátori munkafolyamat

  1. A szkennelési munkafolyamat célállomásának beállítása
  2. Szkennelési munkafolyamat létrehozása
  3. A felhasználói bevitellel gyűjtendő metaadatok meghatározása
  4. A szkennelt dokumentumok feldolgozási lehetőségeinek meghatározása
  5. A szkennelt dokumentum rendeltetési helyének meghatározása
  6. Hozzáférés biztosítása a felhasználóknak a munkafolyamatokhoz

Felhasználói munkafolyamat

  1. A jogosult felhasználó kiválaszt egy beolvasási munkafolyamatot, metaadatokat visz be, és beszkenneli a dokumentumot
  2. Az MFD elküldi a beolvasott dokumentumot a YSoft SafeQ-nak
  3. A YSoft SafeQ OCR-t és egyéb feldolgozást alkalmaz a beolvasott dokumentumon
  4. A dokumentum elküldésre kerül a beállított rendeltetési helyre

Előnyök

Biztonságos hozzáférést biztosít a szkennelési funkciókhoz azáltal, hogy hitelesítést igényel az MFD eléréséhez. Szkennelés e-mailbe, hálózati mappába vagy előre meghatározott munkafolyamat-célhelyekre. Ideértve a helyszíni vagy felhőalapú tárolási és visszakereső rendszereket, a SharePoint (2013/2010), a Dropbox for Business és a Dropbox for Enterprise rendszereket. A konnektorok növekvő darabszáma hozzáférést biztosít más tárolási/lekérési rendszerekhez vagy egyéb üzleti alkalmazásokhoz.

A YSoft SAFEQ Print Management Suite biztonságos, központosított vállalati nyomtatáskezelési megoldást kínál a szervezetek számára. A Suite támogatja a költségek megtérülését a nyomtatásért fizetett szolgáltatásokon keresztül, az ügyfelek, projektek vagy költséghelyek pontos számlázási kódjaival.

Munkafolyamat

Előnyök

Csökkenti a nyomtatási szolgáltatások költségeit, növeli a dokumentumok biztonságát és javítja a munkafolyamat termelékenységét az alapvető dokumentum-szkennelési funkciók révén.

A YSoft SafeQ Print Management Suite LD (Limited Devices) csomag a központosított nyomtatásfelügyelet valamennyi előnyét magában foglalja, és kedvező áron teszi elérhetővé a munkafolyamattal kapcsolatos alapfunkciókat (csak bizonyos, főleg A4-es multifunkciós eszközökön). Az LD Suite biztonságos nyomtatási és Print Roaming funkciói hozzáadott értéket jelentenek a multifunkciós eszközök szempontjából, ami hozzájárul a befektetés megtérüléséhez.

Munkafolyamat

Előnyök

Azoknak a szervezeteknek, amelyek kis és gyakran olcsó nyomtatókon kívánnak nyomtatáskezelést telepíteni, olyan megoldásra van szükségük, amelynek költsége nem haladja meg az előnyöket. A Print Management Suite LD YSoft SAFEQ Mobile Terminal alkalmazással kombinálva még tovább csökkenti a nyomtatáskezelés költségeit.

Moduláris platform

Nem számít, milyen nagy vagy kicsi a szervezeted. Minden szervezetnek más-más igénye van a 2D/3D nyomtatás kezelésével és dokumentumrögzítésével kapcsolatban. Ezért a YSoft SafeQ szolgáltatásai modulokba vannak rendezve. A csomagok moduláris felépítése lehetővé teszi, hogy a cég vagy intézmény akár egy egész csomagot beszerezzen, akár csak az éppen szükséges modulokat vásárolja meg. Egy adott csomag funkciói könnyen hozzáadhatók egy másik csomaghoz.

Kérlek vedd figyelembe, hogy nem minden modulfunkció érhető el a YSoft SAFEQ Managed alkalmazásban. Némelyik további beállítást igényel. Töltsd le a SAFEQ Managed adatlapot a részletekért. Vedd figyelembe azt is, hogy a SAFEQ Managed nem moduláris. Az összes támogatott szolgáltatás a SAFEQ Managed szolgáltatás részét képezi.

A YSoft SAFEQ modulok áttekintése

Hitelesítés – Authentication

Biztonságos hozzáférést biztosít a 2D és 3D nyomtatókhoz, valamint lehetőséget ad felhasználói jogok hozzárendelésére a felhasználókhoz vagy felhasználói csoportokhoz.

  • A nyomtatóeszközhöz és a dokumentumokhoz/objektumokhoz való hozzáférés biztosításával véd a jogosulatlan felhasználók ellen.
  • A várakozó feladatok nem kerülnek kinyomtatásra, amíg a felhasználó nem hitelesíti magát az eszközön, ami növeli az érzékeny vagy bizalmas dokumentumok és nyomtatott 3D objektumok biztonságát.
  • Többféle módszerrel hitelesíti a felhasználókat: kártya, PIN, felhasználónév/jelszó vagy módszerek kombinációja.

Szabályrendszer – Rule-Based Engine

Költségmegtakarítási szabályokat kényszerít ki, hogy megfeleljen a vállalat 2D nyomtatási irányelvének. Előre meghatározott alapszabályokat tartalmaz, melyek bővíthetők további rendszergazdai szabályokkal. Értesítést küld, ha a szabályokat nem tartják be.

  • Előre definiált szabályok (például színes helyett fekete-fehér nyomtatás, egyoldalas helyett kétoldalas nyomtatás, feladat küldése a leggazdaságosabb eszközre) gyűjteményével vagy egyéni szabályok létrehozásával biztosítja a nyomtatási irányelvek betartatását
  • Intuitív adminisztráció a nyomtatási szabályok érvényesítéséhez az előre meghatározott irányelvek szerint.
  • Az opcionális értesítések figyelmeztetik a rendszergazdákat, ha a felhasználó nem tartja be a szabályokat.

Print Roaming®/Client Based Print Roaming™ (CBPR)

Felhasználó hitelesítését követően biztonságos 2D/3D nyomtatás bármely nyomtatási környezetben. Az egy irodai mérettől, akár több kontinensen átívelő infrastruktúráig méretezhető. Opcionálisan a CBPR csökkentheti a költséges szerverektől való függőséget azáltal, hogy bonyolult 2D nyomtatási feladatokat az ügyfél munkaállomásán dolgoz fel.

  • A YSoft Universal Print Driver csökkenti a nyomtatóhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati hibajegyeket (az IT ügyfélszolgálati hibajegyek akár 20%-a nyomtatóhoz kapcsolódik)

• Használható a YSoft SafeQube 2-vel a költséges szerverek kiküszöbölésére

Mobil nyomtatás (Mobile Print)

Biztonságos 2D nyomtatás laptopról, táblagépről és okostelefonról. Támogatja a vendégnyomtatást.

  • Támogatja a távolról dolgozókat, ezáltal növeli a termelékenységet
  • Támogatja a hitelesítés nélküli vendég felhasználói nyomtatást
  • Automatikus formátum átalakítást biztosít (JPG, PDF, DOC, PPT, XLS vagy PNG)

• Támogatja az AirPrint® funkciót a YSoft Wireless Print segítségével, vagy a feladatok webes vagy e-mailes küldését az MFD-re

Egyenleg és számlázás (Credit and Billing)

Nyomon követi a 2D nyomtatási költségeket számlázás vagy projektkódok segítségével a pontos elszámolás, a használati kvóták és a fizetős nyomtatási szolgáltatások pontos elszámolásáért virtuális és előfizetéses számlákkal. A YSoft BE3D nyomtatók támogatják a fizetős nyomtatási szolgáltatásokat.

  • Az egyéni vagy csoportos számlák megkönnyítik az adminisztrációt
  • Árlisták, költségközpontok, használati kvóták és számlázási kódok támogatása (csak 2D nyomtatók esetén)

 

A használati kvóták lehetővé teszik a rendszergazdák számára a költségek kezelését és számlázását (csak 2D nyomtatók esetén)

Jelentéskészítés (Reporting)

Átfogó, tényeken alapuló audit és áttekintés a 2D/3D nyomtatásról, valamint a dokumentumszkennelésről és -másolásról. Rendelkezésre állnak előre meghatározott vagy egyéni felügyeleti jelentések.

  • Az előre meghatározott vagy egyedi menedzsment jelentések tényeken alapuló adatokat és betekintést nyújtanak a rendszergazdáknak a nyomtatópark hatékonyabb felügyeletében
  • A vezetői- és ökojelentések felső szintű áttekintő jelentéseket és fenntarthatósági információkat nyújtanak

Felügyelt nyomtatási infrastruktúra

(csak a SAFEQ Managed modulban érhető el)

Felhőszolgáltatásként a YSoft SAFEQ Managed egy dedikált infrastruktúrán keresztül biztosítja a nyomtatási, másolási, faxolási és automatikus szkennelési munkafolyamatokat a rendszeresen használt nyomtatón a maximális biztonság érdekében.

Alapmodul (Managed Workflow - Core)

Biztonságos dokumentumszkennelés előre meghatározott célhelyekre, például felhőalapú adattárakba, helyszíni elektronikus tartalomkezelő (ECM) rendszerekbe vagy üzleti alkalmazásokba, automatizált szkennelési munkafolyamatok révén.

  • Következetes, pontos dokumentumrögzítés
  • Mappákban való tallózás, dokumentumtárolás annak a felhasználónak a nevében, aki a multifunkciós eszköz felhasználóazonosító és vonalkód-felismerő rendszere szerint beszkennelte a dokumentumot tárolás céljából
  • 1D vonalkód felismerés
  • Szkennelés e-mailbe, saját mappába vagy előre meghatározott helyre scriptek segítségével
  • Hozzáférés a harmadik féltől (3rd party) származó konnektorokhoz

Bővített modul (Managed Workflow - Advanced)

Az alap modul összes funkciója OCR-rel (optikai karakterfelismeréssel), kép-előfeldolgozással és fejlett PDF formázással. A Felügyelt munkafolyamatok bővített modul működésének előfeltétele az Alapmodul megléte.

  • Világszínvonalú OCR motor
  • Kép-előfeldolgozás, képtisztítás
  • Speciális PDF formázás: oldal hozzáfűzése, üres oldal eltávolítása, szöveg címének kiemelése
  • Kereshető PDF, PDF/A, DOC, XLS
  • A munkák szétválasztása 1D vonalkóddal vagy szabványos borítólapokkal
  • PDF dokumentumok biztonsága

hardver kiegészítők és kártyaolvasók

A YSoft SafeQ szoftver külön megvásárolható, azonban kiegészítő hardver- és szoftvermegoldásokkal is használható. Az alábbi hardver- és szoftvermegoldásokat a YSoft SafeQ-val tervezték, gyártották és tesztelték. Az ügyfelek számára garantált a kompatibilitás és a kiváló minőség.

YSOFT SAFEQ TERMINAL PRO 4

Ha az integrált (beágyazott) terminál használata nem megfelelő vagy nem megvalósítható, akkor a YSoft SafeQ Terminal Pro 4 lehetővé teszi a Hitelesítés, a Print Roaming és az egyéb funkciók igénybevételét. A modern érintőképernyős kijelző beépített kártyaolvasó csatlakozással is rendelkezik az YSoft USB Reader 3 számára.

ysoft-safeq-terminal-pro4

YSoft MFX Reader

USB kártyaolvasók, hitelesítő kártyák és digitális hitelesítő adatok

Az egészségvédelem, a biztonság és a digitális átalakulás előmozdítása érdekében az új YSoft MFX Mobile Reader™ a mobiltelefon és a digitális hitelesítő adatok segítségével hitelesíti és (ha az Összes nyomtatása beállítás engedélyezett) az MFD interfész érintése nélkül kinyomtatja a dokumentumokat.

Beépített 2-faktoros hitelesítéssel rendelkezik, így a felhasználó hitelesítési adatai a mobiltelefonján tárolódnak. A YSoft Mobile Connect™ alkalmazás ingyenesen letölthető iOS és Android rendszerre. A YSoft Connect ID™ hitelesítő adatok csomagokban vásárolhatók meg.

Az MFX Mobile Reader és más USB-kártyaolvasók lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy a meglévő épületbelépőkártyákkal hitelesítsenek, vagy kulcskártyákat vásároljanak az egyszerű hitelesítéshez bármely MFD-n vagy hálózati eszközön. Az USB Card Reader 3 közvetlenül illeszkedik a YSoft SAFEQ Terminal Pro 4-be, vagy önálló olvasóként is használható Embedded Terminál mellé amennyiben az MFD támogatja.

ysoft-usb-mobile-reader-rad-readers

YSoft SafeQ Mobile Terminal alkalmazás

A YSoft SafeQ Mobile Terminal alkalmazással biztonságosan nyomtathat iOS-es és androidos okostelefonokról és táblagépekről. Miután a YSoft SafeQ Mobile Terminal alkalmazás a QR-kódok szkennelésével beazonosítja a multifunkciós vagy hálózati eszközt, a felhasználó nyomtathat, vagy kiegészítő befejezési beállításokat választhat. NFC tag-ek eszköz azonosításhoz Androidon elérhetőek.

ysoft-safeq-mobile-terminal-application

YSoft Payment Machine

A YSoft SafeQ Egyenleg és számlázás moduljával és/vagy az eDee nyomtatóval együtt használva ennél a külön megvásárolható önkiszolgáló feltöltőegységnél a felhasználók (akár érmékkel és bankjegyekkel is) feltölthetik a nyomtatási szolgáltatásokhoz használt virtuális számlájuk egyenlegét a választott pénznemben. A YSoft feltöltőegység lopás ellen védett, és automatikusan üzenetet küld a rendszergazdának, ha az egységet illetéktelenül kinyitják.

ysoft-payment-machine

YSoft be3D eDee

A kifejezetten oktatási célra készült YSoft SafeQ BE3D EDEE egy 3D nyomtató, amely nyomtatásfelügyeleti és elszámolási rendszerrel rendelkezik.

ysoft-be3d-edee-2

YSoft SafeQ Terminal Professional

Interfészt biztosít a hitelesítéshez, a nyomtatási barangoláshoz és más nyomtatáskezelési funkciókhoz. Csak az YSoft SafeQ előző verziójához SafeQ 5.

Ultralight

Költséghatékony megoldás a mindennapi irodai nyomtatáshoz és másoláshoz.

ysoft-safeq-terminal-professional-3.5

YSoft SafeQ Terminal ultralight

Költséghatékony megoldás a mindennapi irodai nyomtatáshoz és másoláshoz.

ysoft-safeq-ultralight-terminal