Egyszerűsítsd céged nyomtatási infrastruktúráját, és teljes mértékben kezeld azt a felhőből.
Nyomtatáskezelési és dokumentumrögzítési funkciók biztonságos felhőkörnyezetben.
Fejlett nyomtatáskezelési funkciók automatizált dokumentum-munkafolyamatokkal.
A YSoft SAFEQ 6 egy SaaS platform, amely bármely vállalkozás számára alkalmas. Nem számít, mennyire egyszerű vagy bonyolult az IT környezeted, van számodra egy jövőbiztos nyomtatáskezelési megoldásunk.
A központosított vállalati nyomtatáskezelés akár 30%-kal csökkentheted a nyomtatási szolgáltatások költségeit. Az Ügyfél alapú nyomtatási roaming használatával tovább csökkenthető az infrastruktúra, mert kevesebb szervert használ.
A hitelesítéssel védett MFD megvédi az illetéktelen hozzáférést, és csökkenti a nyomtatótálcában maradó dokumentumok számát. Az egykattintásos szkennelési munkafolyamatok kiküszöbölik a tartalom jogosulatlan terjesztését.
A szkennelési munkafolyamatok biztosítják, hogy a tartalom automatikusan, értesítésekkel kerüljön az előre meghatározott belső vagy harmadik fél tárhelyére. A digitális tartalom kereshető és egységes formátumú, ami felgyorsítja a dokumentumok kezelését és visszakeresését.
Mindegyik csomag megvásárolható teljes egészében vagy modulonként – a modulok bármikor hozzáadhatók bármely csomagból. A YSoft SAFEQ esetében az előfizetési díjak használat szerinti fizetés opcióként vagy éves licencként érhetők el.
Nincs szükség drága hálózati szerverekre. Nincs több nyomtatóillesztő kezelés. Ehelyett képzeld el, mennyi időt és IT-erőforrást takaríthatsz meg, amelyet esetleg más digitális fejlesztésbe fordíthatsz.
A YSoft ügyféltámogatása, amelyet időnként ellenőrzésnek és értékelésnek vetünk alá, az infrastruktúra növekedésével és változásával továbbra is rendelkezésre áll.
A YSoft SAFEQ csökkenti a teljes nyomtatási szolgáltatások infrastruktúráját és működési költségeit, növeli a dokumentumok biztonságát és javítja a munkafolyamatok termelékenységét. Ismerkedj meg a YSoft SAFEQ nyomtatáskezelési és dokumentumrögzítési megoldásairól, amelyek a helyszínen (onPrem), privát adatközpontban vagy a kettő kombinációjában telepíthetők.
A YSoft SAFEQ Managed hatékony funkciókat tartalmaz, amelyek előfizetéses szolgáltatásként robusztus nyomtatáskezelést és dokumentumrögzítést tesznek lehetővé.
Előfizetéses opciót igénybe véve a SAFEQ Managed csökkenti a nyomtatási szolgáltatások költségeit, növeli a dokumentumok biztonságát és javítja a munkafolyamatok termelékenységét az alapvető dokumentum-szkennelési funkciók révén. Ezen túlmenően informatikai előnyökkel jár a SAFEQ Managed, mint biztonságos, felhőalapú nyomtatási infrastruktúra. Az IT-nek többé nem kell hálózati szervereket vásárolnia és felügyelnie, vagy nyomtató-illesztőprogramokat kezelnie.
A YSoft SafeQ Enterprise Suite egyetlen rendszerben egyesíti a központosított nagyvállalati nyomtatásfelügyeletet és a dokumentumokkal kapcsolatos emelt szintű munkafolyamatokat, ezáltal maximalizálva a produktivitást, csökkentve a költségeket és növelve a dokumentumbiztonságot.
A YSoft SAFEQ Enterprise Suite által a céged rendelkezni fog azokkal az eszközökkel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy tényeken alapuló döntéseket hozhass a nyomtatási környezettel kapcsolatban. Így akár 30%-kal csökkentheted a nyomtatási, másolási és szkennelési költségeket, növelheted a dokumentumok biztonságát és javíthatod a munkafolyamatokat az alkalmazottak termelékenysége érdekében. Az Enterprise Suite dokumentumrögzítési funkciója biztosítja, hogy a digitális tartalom pontos és konzisztens feldolgozása optikai karakterfelismeréssel (OCR), képtisztítással és opcionális jelszavas védelemmel történjen, mielőtt előre meghatározott helyekre, például belső rendszerekbe, harmadik féltől származó szoftverekbe vagy digitális tárolórendszerekre kézbesítenéd.
Biztonságos hozzáférést biztosít a szkennelési funkciókhoz azáltal, hogy hitelesítést igényel az MFD eléréséhez. Szkennelés e-mailbe, hálózati mappába vagy előre meghatározott munkafolyamat-célhelyekre. Ideértve a helyszíni vagy felhőalapú tárolási és visszakereső rendszereket, a SharePoint (2013/2010), a Dropbox for Business és a Dropbox for Enterprise rendszereket. A konnektorok növekvő darabszáma hozzáférést biztosít más tárolási/lekérési rendszerekhez vagy egyéb üzleti alkalmazásokhoz.
A YSoft SafeQ Print Management Suite LD (Limited Devices) csomag a központosított nyomtatásfelügyelet valamennyi előnyét magában foglalja, és kedvező áron teszi elérhetővé a munkafolyamattal kapcsolatos alapfunkciókat (csak bizonyos, főleg A4-es multifunkciós eszközökön). Az LD Suite biztonságos nyomtatási és Print Roaming funkciói hozzáadott értéket jelentenek a multifunkciós eszközök szempontjából, ami hozzájárul a befektetés megtérüléséhez.
Azoknak a szervezeteknek, amelyek kis és gyakran olcsó nyomtatókon kívánnak nyomtatáskezelést telepíteni, olyan megoldásra van szükségük, amelynek költsége nem haladja meg az előnyöket. A Print Management Suite LD YSoft SAFEQ Mobile Terminal alkalmazással kombinálva még tovább csökkenti a nyomtatáskezelés költségeit.
Nem számít, milyen nagy vagy kicsi a szervezeted. Minden szervezetnek más-más igénye van a 2D/3D nyomtatás kezelésével és dokumentumrögzítésével kapcsolatban. Ezért a YSoft SafeQ szolgáltatásai modulokba vannak rendezve. A csomagok moduláris felépítése lehetővé teszi, hogy a cég vagy intézmény akár egy egész csomagot beszerezzen, akár csak az éppen szükséges modulokat vásárolja meg. Egy adott csomag funkciói könnyen hozzáadhatók egy másik csomaghoz.
Kérlek vedd figyelembe, hogy nem minden modulfunkció érhető el a YSoft SAFEQ Managed alkalmazásban. Némelyik további beállítást igényel. Töltsd le a SAFEQ Managed adatlapot a részletekért. Vedd figyelembe azt is, hogy a SAFEQ Managed nem moduláris. Az összes támogatott szolgáltatás a SAFEQ Managed szolgáltatás részét képezi.
Biztonságos hozzáférést biztosít a 2D és 3D nyomtatókhoz, valamint lehetőséget ad felhasználói jogok hozzárendelésére a felhasználókhoz vagy felhasználói csoportokhoz.
Költségmegtakarítási szabályokat kényszerít ki, hogy megfeleljen a vállalat 2D nyomtatási irányelvének. Előre meghatározott alapszabályokat tartalmaz, melyek bővíthetők további rendszergazdai szabályokkal. Értesítést küld, ha a szabályokat nem tartják be.
Felhasználó hitelesítését követően biztonságos 2D/3D nyomtatás bármely nyomtatási környezetben. Az egy irodai mérettől, akár több kontinensen átívelő infrastruktúráig méretezhető. Opcionálisan a CBPR csökkentheti a költséges szerverektől való függőséget azáltal, hogy bonyolult 2D nyomtatási feladatokat az ügyfél munkaállomásán dolgoz fel.
• Használható a YSoft SafeQube 2-vel a költséges szerverek kiküszöbölésére
Biztonságos 2D nyomtatás laptopról, táblagépről és okostelefonról. Támogatja a vendégnyomtatást.
• Támogatja az AirPrint® funkciót a YSoft Wireless Print segítségével, vagy a feladatok webes vagy e-mailes küldését az MFD-re
Nyomon követi a 2D nyomtatási költségeket számlázás vagy projektkódok segítségével a pontos elszámolás, a használati kvóták és a fizetős nyomtatási szolgáltatások pontos elszámolásáért virtuális és előfizetéses számlákkal. A YSoft BE3D nyomtatók támogatják a fizetős nyomtatási szolgáltatásokat.
A használati kvóták lehetővé teszik a rendszergazdák számára a költségek kezelését és számlázását (csak 2D nyomtatók esetén)
Átfogó, tényeken alapuló audit és áttekintés a 2D/3D nyomtatásról, valamint a dokumentumszkennelésről és -másolásról. Rendelkezésre állnak előre meghatározott vagy egyéni felügyeleti jelentések.
(csak a SAFEQ Managed modulban érhető el)
Felhőszolgáltatásként a YSoft SAFEQ Managed egy dedikált infrastruktúrán keresztül biztosítja a nyomtatási, másolási, faxolási és automatikus szkennelési munkafolyamatokat a rendszeresen használt nyomtatón a maximális biztonság érdekében.
Biztonságos dokumentumszkennelés előre meghatározott célhelyekre, például felhőalapú adattárakba, helyszíni elektronikus tartalomkezelő (ECM) rendszerekbe vagy üzleti alkalmazásokba, automatizált szkennelési munkafolyamatok révén.
Az alap modul összes funkciója OCR-rel (optikai karakterfelismeréssel), kép-előfeldolgozással és fejlett PDF formázással. A Felügyelt munkafolyamatok bővített modul működésének előfeltétele az Alapmodul megléte.
A YSoft SafeQ szoftver külön megvásárolható, azonban kiegészítő hardver- és szoftvermegoldásokkal is használható. Az alábbi hardver- és szoftvermegoldásokat a YSoft SafeQ-val tervezték, gyártották és tesztelték. Az ügyfelek számára garantált a kompatibilitás és a kiváló minőség.
Ha az integrált (beágyazott) terminál használata nem megfelelő vagy nem megvalósítható, akkor a YSoft SafeQ Terminal Pro 4 lehetővé teszi a Hitelesítés, a Print Roaming és az egyéb funkciók igénybevételét. A modern érintőképernyős kijelző beépített kártyaolvasó csatlakozással is rendelkezik az YSoft USB Reader 3 számára.
USB kártyaolvasók, hitelesítő kártyák és digitális hitelesítő adatok
Az egészségvédelem, a biztonság és a digitális átalakulás előmozdítása érdekében az új YSoft MFX Mobile Reader™ a mobiltelefon és a digitális hitelesítő adatok segítségével hitelesíti és (ha az Összes nyomtatása beállítás engedélyezett) az MFD interfész érintése nélkül kinyomtatja a dokumentumokat.
Beépített 2-faktoros hitelesítéssel rendelkezik, így a felhasználó hitelesítési adatai a mobiltelefonján tárolódnak. A YSoft Mobile Connect™ alkalmazás ingyenesen letölthető iOS és Android rendszerre. A YSoft Connect ID™ hitelesítő adatok csomagokban vásárolhatók meg.
Az MFX Mobile Reader és más USB-kártyaolvasók lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy a meglévő épületbelépőkártyákkal hitelesítsenek, vagy kulcskártyákat vásároljanak az egyszerű hitelesítéshez bármely MFD-n vagy hálózati eszközön. Az USB Card Reader 3 közvetlenül illeszkedik a YSoft SAFEQ Terminal Pro 4-be, vagy önálló olvasóként is használható Embedded Terminál mellé amennyiben az MFD támogatja.
A YSoft SafeQ Mobile Terminal alkalmazással biztonságosan nyomtathat iOS-es és androidos okostelefonokról és táblagépekről. Miután a YSoft SafeQ Mobile Terminal alkalmazás a QR-kódok szkennelésével beazonosítja a multifunkciós vagy hálózati eszközt, a felhasználó nyomtathat, vagy kiegészítő befejezési beállításokat választhat. NFC tag-ek eszköz azonosításhoz Androidon elérhetőek.
A YSoft SafeQ Egyenleg és számlázás moduljával és/vagy az eDee nyomtatóval együtt használva ennél a külön megvásárolható önkiszolgáló feltöltőegységnél a felhasználók (akár érmékkel és bankjegyekkel is) feltölthetik a nyomtatási szolgáltatásokhoz használt virtuális számlájuk egyenlegét a választott pénznemben. A YSoft feltöltőegység lopás ellen védett, és automatikusan üzenetet küld a rendszergazdának, ha az egységet illetéktelenül kinyitják.
A kifejezetten oktatási célra készült YSoft SafeQ BE3D EDEE egy 3D nyomtató, amely nyomtatásfelügyeleti és elszámolási rendszerrel rendelkezik.
Interfészt biztosít a hitelesítéshez, a nyomtatási barangoláshoz és más nyomtatáskezelési funkciókhoz. Csak az YSoft SafeQ előző verziójához SafeQ 5.
Költséghatékony megoldás a mindennapi irodai nyomtatáshoz és másoláshoz.
Költséghatékony megoldás a mindennapi irodai nyomtatáshoz és másoláshoz.