
Mikor van Önnek szüksége a rendszergazdára?
A válasz egyszerű: MINDIG!!! – amikor nem egy az internet, nem indul a számítógép vagy csak elfelejtette a jelszavát, mi ott vagyunk és segítünk, mert az kisebb problémák / kellemetlenségek hosszútávon jelentős anyagi károkat okozhatnak az Ön vállalkozásának.
Mottónk: „Egy kézből minden, ami informatika.”
Kinek ajánljuk a folyamatos rendszergazdai szolgáltatást?
Azon vállalkozásoknak, akik
- 5 – 50 fő közötti létszámmal dolgoznak
- legalább 1 db szerverrel rendelkeznek,
- Budapesten vagy Pest megyében van a székhelyük.
Eddig mindig mindent értett abból, amit a korábbi rendszergazdái mondtak?
Fő célunk, hogy segítsük Önt, így nem kell hozzánk egy új nyelvet elsajátítania ;) vagyis nem kell tudnia „informatikusul” ahhoz, hogy szót értsünk egymással. Nekünk az a fontos, hogy minél zökkenő mentesebbé tegyük a napjait.
Miért jobb az átalánydíjas szolgáltatás, mint az ad-hoc rendszergazdai segítség?
A válasz nagyon egyszerű: ha folyamatos szolgáltatásra szerződik velünk, akkor mi a hibák nagy százalékát azelőtt elhárítjuk, mielőtt azok bekövetkeznek. Ismerjük a rendszert, ezáltal tudunk fejlesztési javaslattal élni folyamatosan, ellentétben egy néha – néha kihívott rendszergazdával, akit egy adott probléma elhárításáért fizet, de nem azért, hogy az egész rendszere jobb és hosszútávon működő képes, biztonságos legyen.
Tetszettek a fentiek? Így tudunk a jövőben együtt dolgozni:
- Ide kattintva kérem, töltse ki árajánlat kérő formunkat.
- A levél beérkezése után kapcsolatba lépünk Önnel legkésőbb a következő napon
- Személyes találkozó keretén belül elbeszélgetünk az Ön igényeiről, és felmérjük a rendszere jelenlegi állapotát.
- Árajánlatot adunk a felmértek alapján a rendszere havi díjas szolgáltatáson belüli üzemeltetésére és a feltárt hibák javítására / átalakítására.
Remélem hamarosan Önt is ügyfeleink között köszönthetjük.
Mit nyújtunk Önnek, ha velünk szerződik?
- elérhetőséget a hét minden napján
- azonnali hot-line hibaelhárítást
- helyszíni támogatást előre egyeztetett időpontban, sürgős esetben akár azonnal
- folyamatosan karbantartott, magabiztosan működő eszközparkot
- hardver és szoftver eszközök beszerzését és illesztését a meglévő rendszerbe
- folyamatos konzultációt a rendszer optimalizálásáról, bővítéséről
- tervezhető üzemeltetési költségeket