Jelenlegi hely

Rendszerfelügyelet

Mikor van Önnek szüksége a rendszergazdára?

A válasz egyszerű: MINDIG!!! – amikor nem egy az internet, nem indul a számítógép vagy csak elfelejtette a jelszavát, mi ott vagyunk és segítünk, mert az kisebb problémák / kellemetlenségek hosszútávon jelentős anyagi károkat okozhatnak az Ön vállalkozásának.

Mottónk: „Egy kézből minden, ami informatika.”

Kinek ajánljuk a folyamatos rendszergazdai szolgáltatást?

Azon vállalkozásoknak, akik

  • 5 – 50 fő közötti létszámmal dolgoznak
  • legalább 1 db szerverrel rendelkeznek,
  • Budapesten vagy Pest megyében van a székhelyük.

Eddig mindig mindent értett abból, amit a korábbi rendszergazdái mondtak?

Fő célunk, hogy segítsük Önt, így nem kell hozzánk egy új nyelvet elsajátítania ;) vagyis nem kell tudnia „informatikusul” ahhoz, hogy szót értsünk egymással. Nekünk az a fontos, hogy minél zökkenő mentesebbé tegyük a napjait.

Miért jobb az átalánydíjas szolgáltatás, mint az ad-hoc rendszergazdai segítség?

A válasz nagyon egyszerű: ha folyamatos szolgáltatásra szerződik velünk, akkor mi a hibák nagy százalékát azelőtt elhárítjuk, mielőtt azok bekövetkeznek. Ismerjük a rendszert, ezáltal tudunk fejlesztési javaslattal élni folyamatosan, ellentétben egy néha – néha kihívott rendszergazdával, akit egy adott probléma elhárításáért fizet, de nem azért, hogy az egész rendszere jobb és hosszútávon működő képes, biztonságos legyen.

Tetszettek a fentiek? Így tudunk a jövőben együtt dolgozni:

  • Ide kattintva kérem, töltse ki árajánlat kérő formunkat.
  • A levél beérkezése után kapcsolatba lépünk Önnel legkésőbb a következő napon
  • Személyes találkozó keretén belül elbeszélgetünk az Ön igényeiről, és felmérjük a rendszere jelenlegi állapotát.
  • Árajánlatot adunk a felmértek alapján a rendszere havi díjas szolgáltatáson belüli üzemeltetésére és a feltárt hibák javítására / átalakítására.

Remélem hamarosan Önt is ügyfeleink között köszönthetjük.

Mit nyújtunk Önnek, ha velünk szerződik?

  • elérhetőséget a hét minden napján
  • azonnali hot-line hibaelhárítást
  • ​helyszíni támogatást előre egyeztetett időpontban, sürgős esetben akár azonnal
  • folyamatosan karbantartott, magabiztosan működő eszközparkot
  • hardver és szoftver eszközök beszerzését és illesztését a meglévő rendszerbe
  • folyamatos konzultációt a rendszer optimalizálásáról, bővítéséről
  • tervezhető üzemeltetési költségeket