YSoft SafeQ

Nyomtatási környezet optimalizálása

Akár 30%-os azonnali megtakarítás a nyomtatott oldalak mennyiségének csökkentésével

Nyomtatás és szkennelés közben is garantált a bizalmas dokumentumok illetéktelenekkel szembeni védelme

A könnyen használható nyomtatási, másolási és szkennelési funkciókkal növelhető a produktivitás

A YSoft SafeQ forradalmi újításokkal ruházza fel a nyomtatási környezetet

Gyorsan és egyszerűen integrálható a meglévő informatikai rendszerbe

Egyedileg igazítható a tényleges üzleti igényekhez és a cégek méretéhez

A YSoft SafeQ forradalmi újításokkal ruházza fel a nyomtatási környezetet

Gyorsan és egyszerűen integrálható a meglévő informatikai rendszerbe

Egyedileg igazítható a tényleges üzleti igényekhez és a cégek méretéhez

Alapvető információk

De mi az YSoft SafeQ?

A YSoft SafeQ egy bevált nyomtatásvezérlési megoldás, amely világszerte elérhető a partnerhálózatunkon keresztül. Jelenleg több, mint 8 000 szervezet használja a világ 100 országában.

Átfogó felügyeletet és központi adminisztrációs lehetőséget biztosít a teljes nyomtatási környezet felett. Célja a magas szintű biztonság elérése minden dokumentumot illetően, a költségek csökkentése, a természeti erőforrások megőrzése és nem utolsó sorban a felhasználói kényelem növelése.

SafeQ rendszer a Trinity-Service által

Mit nyújthatunk
Neked?

Fő célunk, hogy maximális mértékben optimalizáljuk céged  nyomtatási környezetét. A cégünk és az alkalmazottak is rendelkeznek hivatalos SafeQ minősítéssel.

Segítünk, hogy hatékonyabban tudd kihasználni az erőforrásokat, nyomon követhess és pontosan elszámolhass minden egyes nyomatott, másolt vagy szkennelt oldalt. Mindezt akár felhasználóra,  projektre vagy eszközre lebontva.

YSoft SafeQ
előnyei

Moduláris felépítés

A moduláris programcsomag intelligens és korszerű nyomtatási-, másolási- és szkennelésfelügyeleti funkciókat nyújt bármely nagyvállalati környezetben.

A YSoft SafeQ révén a legnagyobb cégek, valamint a kis- és közepes méretű vállalkozások is hatékonyabbá tehetik üzleti folyamataikat: csökkenthetik a költségeiket, biztonságosabbá tehetik a dokumentumaik kezelését, eredményesebb munkafolyamatokat dolgozhatnak ki, nem mellékesen pedig hozzájárulhatnak a környezet fenntarthatóságához és védelméhez.

Idő-, pénz- és energiamegtakarítás

A Te céged is élvezheti a YSoft SafeQ-val a teljes kontroll előnyeit. Adminisztrátori szinten beállítható felhasználói jogosultságok és kötelező érvényű szabályok. Így előre meghatározható, hogy az egyes felhasználók milyen formátumban nyomtathatnak – pl. színes/ff, egyoldalas/kétoldalas, stb. A tudatos és felelősségteljesebb felhasználói magatartás a nyomtatási műveletek költségeinek gyors esését eredményezi, ami csökkenti az erőforrások pazarlását és segít védeni a környezetet.

Könnyű és hatékony munka

A forradalmi újítások, mint pl. a Mobil nyomtatás, a Roaming nyomtatás vagy a Privát felhő, immár teljes függetlenséget biztosítanak. Nyomtathatunk étteremből, vonatról vagy akár a kerti hintaágyból, majd a nyomatokat felvehetjük akár menet közben a cég bármely telephelyén.

A központi adminisztráció segítségével korlátlan számú telephely kezelhető egyetlen helyről és a beállítások automatikusan érvényesülnek a fiókirodákban is.

A szkennelés sem volt még ilyen egyszerű: egyetlen gombnyomás, és a szkennelt dokumentum máris az email fiókba vagy egy előre beállított mappába érkezik. Mivel a YSoft SafeQ növeli a felhasználói kényelmet és a munkahatékonyságot, így sok nehézség, amivel általában találkozhatunk, már eleve megoldott.

Adatvédelem és multifunkicós eszközök

A bizalmas adatok hatékony védelme és a multifunkciós eszközökhöz való hozzáférési jogosultságok felügyelete a YSoft SafeQ elsődleges küldetése. A nyomtató használathoz a felhasználóknak mindig azonosítaniuk kell magukat (kártyával, PIN kóddal vagy jelszóval), és a rendszer kezeli a hozzáférési jogosultságaikat az egyes funkciókhoz. Nyomtatásaikat a felhasználók bármely nyomtatónál felvehetik, mert a „Follow-me” funkcióval a nyomtatási feladatok elérhetők bárhol.

Ez a nyomtatási megoldás képes riportolni és pontosan elszámolni a nyomtatón végzett művelettel. Szükség szerint, pl. oktatási intézmények, fizetőssé tehetik a nyomtatási szolgáltatásaikat a YSoft SafeQ használatával.

A szolgáltatás részletei

Tanácsadóink és szakembereink felmérik és elemzik igényeid, szükségleteid és a megoldandó problémákat. Mindent figyelembe véve a lehető legjobb megoldást kínáljuk számodra. A termék bevezetési időszaka alatt a  telepítésen és technikai támogatáson kívül a Trinity-Service további kiegészítő szolgáltatásokat kínál a sikeres együttműködés érdekében.

Oktatás

Támogatást kínálunk azoknak a vállalatoknak, akik szeretnének többet megtudni a YSoft SafeQ termékekről. Igény esetén képzéseket tartunk a kereskedő és technikai kollégáknak a rendszer hatékonyabb értékesítése és javítására. A legnagyobb érdeklődés a technikai tréningek iránt van, ezért ennek keretében a megoldás bevezetésére, valamint az ügyfelek számára szükséges szoftver és hardver környezet megtervezésére koncentrálunk. Természetesen rendelkezésre állunk egyedi kérdésekkel kapcsolatban is e-mailben, telefonon vagy akár személyesen, esetleg csatlakozva üzletkötő kollégához, hogy a végfelhasználónak bemutassuk a rendszert.

Projekt menedzsment

A YSoft SafeQ nyomtatási megoldások összetett telepítéséhez és kivitelezéséhez szakértői csapat áll rendelkezésre a partner és az ügyfél számára egyaránt. A projekt menedzserek koordinálják az olyan nagyszabású projekteket, melyek több leányvállalati irodában, vagy akár országokon átívelő területen teszik szükségessé a termék bevezetését.

Szoftvertámogatás

A Trinity-Service a YSoft megoldásaihoz kiterjesztett szoftvertámogatást kínál, melynek célja, hogy az ügyfél mindig a legfrissebb technológiát kapja, és biztosítsa számára a YSoft SafeQ termék legnaprakészebb verzióját.

Kiterjesztett garancia

A Trinity-Service-től származó hardver termékekkel akár öt évig élvezheted a kiterjesztett garancia által nyújtott előnyöket. Abban az esetben, ha mégis bekövetkezik a nem kívánt meghibásodás, a terméket késlekedés nélkül kicseréljük.

Service Level Agreement (SLA) – YSoft termékre vonatkozóan

Az extra SLA megvásárlásával a SafeQ termékekre vonatkozó garantált reakció idő vásárolható magától a gyártótól. A YSoft három különböző SLA szolgáltatást kínál a szolgáltatás szintje és válaszidő alapján – az ügyfél választhat a Silver, Gold vagy Platinum támogatás közül.

Service Level Agreement (SLA) – a rendszer mindennapos üzembe tartására

Az SLA biztosítja partnereink számára, hogy mindig gyors és megfelelő megoldást kapjanak bármilyen váratlan meghibásodás, probléma vagy komplikáció esetén. A Trinity-Service két különböző szintű SLA szolgáltatást kínál a szolgáltatás szintje és válaszidő alapján – az ügyfél választhat Silver vagy Gold támogatás közül. Az SLA meghatározza, a válaszidőt mely pár órától néhány munkanapig terjedhet függően attól, hogy kritikus vagy súlyos hiba történt.

A YSoft három különböző terminált kínál a nyomtató- vagy multi-funkciós eszközökhöz. Kettő közülük külső, hardveres terminál, egy pedig belső, szoftveres (azaz „Embedded”) terminál. A YSoft SafeQ terminálokat a nyomtatási biztonsághoz elengedhetetlen felhasználói azonosításra, valamint a nyomtatókon történő feladat kezelésre és egyéb szolgáltatások igénybevételére tervezték. Az azonosítás nagyon egyszerű: történhet kártyával, PIN kóddal, jelszó és felhasználónévvel, vagy akár ezek kombinációjával is. Rengeteg különböző kártyaolvasó választható a terminálokhoz, melyek számos multi-funkciós eszközbe integrálhatók.

YSoft SafeQ UltraLight Terminál

Az UltraLight Terminál olyan kis- és közepes méretű cégeknek készült, amelyek szeretnének biztonságos környezetben nyomtatni, és/vagy szükségük van a nyomtatás, a másolás és a szkennelés felhasználó- vagy részleg szintű elszámolására. Az UltraLight Terminal két modellel rendelkezik: az UltraLight Print Terminal biztonságos nyomtatást tesz lehetővé, emellett nyomon követhetők és elszámolhatók vele a nyomtatási feladatok. Az UltraLight Print & Copy Terminal a Print Terminal funkcióin kívül másolási és egyéb funkciókat is nyújt.

YSoft SafeQ Professional Terminál

A YSoft zászlóshajója a Terminal Professional nevű terminál, amely biztonságos nyomtatási környezetet szavatol, és lehetővé teszi a nyomtatott, másolt vagy szkennelt példányok felhasználó- vagy részleg szerinti nyomon követését. Színes érintőképernyővel is rendelkezik, amelyen a felhasználók felügyelhetik a nyomtatási feladataikat, kedvencként menthetik a nyomtatni kívánt dokumentumokat, és szükség esetén törölhetik is a feladatokat. Mindez közvetlenül a terminál felületéről végezhető el. A Terminal Professional használatával a felhasználók beírhatják számlázási kódjaikat is, így az elszámolás projektek szerint történhet.

YSoft SafeQ Embedded Terminál

A beágyazott terminálok beépülnek a multifunkciós nyomtatók felhasználói felületébe. Ezek a szoftveres terminálok valamennyi eszközfunkció használatát támogatják, tehát nyomtatáshoz, másoláshoz és szkenneléshez is használhatók. A YSoft beágyazott termináljai számos gyártó (Develop, Fuji Xerox, Konica Minolta, OKI, Olivetti, Ricoh, Sharp, Toshiba és Xerox) multifunkciós nyomtatóival kompatibilisek. A böngészőalapú új felület gyors és hatékony funkciókkal egészíti ki a multifunkciós készülékeket.

A YSoft számos gyártó multi-funkciós eszközére kínál szoftver-alapú Embedded terminálokat, melyek minden fent felsorolt funkciót biztosítanak. Ezek a terminálok a multi-funkciós eszközök képernyőjét használják interfészként, és összekapcsolhatók kártyaolvasókkal, így a felhasználók bejelentkezhetnek a terminálra kártyáikkal is. Az Embedded terminálok szintén támogatják a multi-funkciós eszközök minden funkcióját (nyomtatás, másolás, szkennelés).

A YSoft SafeQ 5 új beágyazott termináljai gyorsak és modern kinézetűek, felhasználói felületük pedig könnyen kezelhető és intuitív. Az új platform egységes arculatot biztosít a multifunkciós eszközök különböző gyártóihoz, így az ügyfelek egyszerűbb és kényelmesebb felületen kezelhetik az eszközöket.

Elérhető terminál verziók a különböző márkájú eszközökhöz:

YSoft SafeQ® Konica Minolta Embedded Terminál
YSoft SafeQ® Ricoh® ESA Embedded Terminál
YSoft SafeQ® Xerox® EIP/JBA Embedded Terminál
YSoft SafeQ® Sharp OSA Embedded Terminál
YSoft SafeQ® Toshiba Embedded Terminál

Hitelesítő kártyát használva a felhasználók egy mozdulattal könnyen és gyorsan azonosíthatják magukat az adott nyomtatóhoz hozzáférési jogosultságokkal rendelkező személyekként. Ha nincs kéznél a kártya, PIN kóddal vagy bejelentkezéssel történő hitelesítésre is lehetőség van. Használhatók a munkahely vagy az intézmény saját kártyái, de a Trinity-Service-től is vásárolhatók kártyák.

A Y Soft jelenleg EM (125 kHz), Mifare, HID Prox/iClass és Legic Prime/Advant típusú kártyákat kínál. A YSoft SafeQ számos különböző típusú kártyaolvasóval kompatibilis, és tulajdonképpen bármilyen nyomtatóhoz és multifunkciós készülékhez csatlakozni tud.

A Y Soft emellett egyéni tartalmak (például cégemblémák, felhasználónevek és más egyedi kódok) nyomtatását is biztosítani tudja. Csak olyan kártyákra lehet nyomtatni, amelyek ISO CR-80 vagy ISO 7810 ID -1 típusúak (85,60 x 53,98 mm).

Jelenleg támogatott kártyaolvasók (a lista nem teljes, de ad egy képet a jelenlegi támogatott olvasókról):

A kategóriás kártyaolvasók:

ASK FSK 125 kHz
HID Prox v3
COTAG
iButton
Magnetic cards, v2
MultiReader HF (Mifare)
SmartCard v2 (Mifare)
Cable for ext.reader (Wiegand, RS232)

B kategóriás kártyaolvasók:

Motorola/Indala W26
Motorola/Indala W27
Motorola/Indala ABA Track II
Indala UIN
Motorola/Indala Lite
Motorola/Indala Kantech
HID iClass
Unique
Inside Contactless
LEGIC Advant v3

Speciális kategóriás kártyaolvasók:

TIRIS 134 kHz
HID Prox + HID iClass
HID UDF
MULTI ISO
Barcodes – external laser
SimonsVoss
Egyedileg fejlesztett kártyaolvasók

Felhasználók és felhasználói profilok azonosítása, valamint a bizalmas dokumentumokhoz való hozzáférés naplózása.

Biztonságos hozzáférés a teljes nyomtatási környezetben

A felhasználói profilok hitelesítésén, valamint a biztonságos nyomtatási, másolási és szkennelési környezeten keresztül a YSoft SafeQ védelmet nyújt a multifunkciós nyomtatók és a felhasználók asztali nyomtatóinak illetéktelen használatával szemben. A Hitelesítés modul ezenkívül a felhasználók hozzáférési jogosultságait is ellenőrzi, és beállítja a megfelelő jogosultságokat a szóban forgó nyomtatási feladatokhoz. Beállítható például, hogy a nagyobb költséggel nyomtató multifunkciós nyomtatókat csak a megfelelő engedélyekkel rendelkezők használhassák, hogy kisebb költséggel és kevesebb pazarlással lehessen nyomtatni.

A biztonságos nyomtatási környezet garantálja a bizalmas dokumentumok védelmét

A Hitelesítés modul több beviteli módszerrel is használható, például azonosítókártyákkal és intelligens kártyákkal, PIN kóddal vagy a bejelentkezéshez szükséges hitelesítő adatokkal. Ily módon automatikusan történhet a felhasználók és hozzáférési profiljaik azonosítása. A hitelesítést követően a felhasználók kinyomtathatják minden dokumentumukat, vagy csak azokat, amelyekre azonnal szükségük van.

Bizalmas dokumentumok védelme

Sok esetben jelentett problémát, hogy az ilyen dokumentumokban esetleg bizalmas információk is voltak, amelyekhez akarva vagy akaratlanul mások is hozzáférhettek, kárt okozva ezzel. A Hitelesítés modul gondoskodik arról, hogy a tulajdonos a neki legmegfelelőbb nyomtatóra küldhesse el a dokumentumokat. A nyomtatás azonban csak azután végezhető el, hogy a felhasználó fizikailag igazolta jogosultságát a szóban forgó nyomtatón. A hitelesítést követően megtörténik a nyomtatás, és a felhasználó azonnal magához veheti a kinyomtatott dokumentumokat. A Hitelesítés modul használata munkahelyi vagy intézményi környezetekben akár feleslegessé is teheti az asztali (azaz nem multifunkciós központi) nyomtatók használatát.

A Print Roaming funkciónak köszönhetően valóban csak a szükséges dolgokat nyomtatják ki a felhasználók, ezáltal csökkenthető a felhasznált papírmennyiség és a nyomtatás költsége.

Biztonságos nyomtatás a környezet bármely nyomtatójáról

A Print Roaming funkció biztonságos hozzáférést nyújt a felhasználóknak saját dokumentumaikhoz a nyomtatási környezet megfelelő engedélyekkel rendelkező nyomtatóiról. Ezzel a megoldással a dokumentumok követik a felhasználókat, így ott és akkor érhetők el, amikor szükség van rájuk.

Nyomtatás bárhonnan, akár az épület másik feléről vagy éppen az utcáról

Teljesen mindegy, hogy egy adott cég vagy intézmény egyetlen épületben vagy több (akár más településen lévő) épületben szétszórva működik-e, kialakítható egy olyan nyomtatási környezet, amely bárhonnan lehetővé teszi a nyomtatást.

Eredményesebb üzletmenet, kevesebb hulladék és csökkenthető költségek

A Print Roaming funkció lehetővé teszi a korábbi dokumentumok újranyomtatását, a szükségtelen nyomtatási feladatok törlését és a dokumentumok kedvencként való megjelölését igény szerinti nyomtatás céljából. Mindezen műveletek a nyomtatón is elvégezhetők, így a felhasználónak nem kell visszatérnie a számítógépéhez. Ez a megoldás hatékonyabbá teszi a munkavégzést.

Célja a nyomtatók minél gazdaságosabb működtetése, valamint a papírpazarlás leggyakoribb okainak kiküszöbölése.

A költségmegtakarítás optimalizálása

A Szabályalapú nyomtatás modul elengedhetetlen összetevője a nyomtatási költségek lefaragásának. A YSoft SafeQ egyszerűen bekapcsolható, általános célú költségmegtakarítási szabályokat is tartalmaz, és természetesen az adott nyomtatási környezetek igényeihez illő egyéni szabályok létrehozását is támogatja. Ilyen általános célú szabály például a kétoldalas nyomtatás vagy a fekete-fehérben történő nyomtatás kényszerítése, vagy éppen az e-mailbe való nyomtatás. A rendszergazdák létrehozhatnak például egy olyan szabályt, amelynek értelmében az e-mailből nyomtatott dokumentumok csak fekete-fehérek lehetnek, megakadályozva ezzel, hogy az aláírásfájlok beágyazott hivatkozásai vagy grafikus elemei drága színes nyomatokon jelenjenek meg.

A legköltséghatékonyabb nyomtatók hatékony kihasználása

Egy kétszáz oldalas fekete-fehér dokumentumot például gazdaságosabb lehet kinyomtatni egy kifejezetten fekete-fehér nyomtatásra készült nyomtatón, amely kevesebb papírt használ fel, és a nyomtatási költségei is alacsonyabbak. A dokumentumok szabályok alapján történő átirányításakor a rendszer értesíti a felhasználót, hogy melyik nyomtatón nyomtathatja ki a szóban forgó dokumentumot.

A bizalmas dokumentumok vízjelzéssel védhetők a biztonsági szabályzatok betartása érdekében

A biztonsági szabályzatoknak való megfelelőség érdekében a rendszergazdák kötelezővé tehetik a vízjelzés-használatot vagy egyéb biztonsági funkciók használatát.

A mobileszközöket használók elégedettebbek és hatékonyabbak lehetnek, hiszen bárhonnan és bármilyen eszközről nyomtatni tudnak.

A mobileszközöket használó munkatársak nyomtatói további funkciókkal ruházhatók fel

Sok munkahely alkalmaz olyan munkavállalókat, akik nem mindig a cégközpontban végzik a munkájukat. Ezek a munkatársak sok esetben valamelyik fiókirodából, regionális kirendeltségből vagy külföldi irodából kell, hogy nyomtassanak a mobileszközüket használva. A Mobil nyomtatás modullal megkönnyíthető és eredményesebbé tehető e munkatársak munkája, hiszen útközben is gond nélkül el tudják küldeni a megfelelő nyomtatóra a dokumentumaikat. Miután megérkeztek, bármely megfelelő nyomtatón elvégezhetik a nyomtatást.

A saját eszközök használata és a vendég felhasználók általi nyomtatás is támogatott

Sok olyan munkahely és intézmény is létezik (például kórházak és egyetemek), amelyek meghívott orvosokat, előadókat vagy egyéb vendégeket fogadnak, akik az érkezésükkor nyomtatni szeretnének. A Mobil nyomtatás modul a vendég felhasználók nyomtatási igényeit is ki tudja szolgálni. Ilyen esetekre kijelölhető egy nyomtató a vendégeknek, akik valószínűleg nem is szerepelnek a munkahelyi vagy intézményi címtárban, így hozzáférési jogosultságaik sincsenek.

Hatékonyabb munkafolyamatok és elégedettebb felhasználók

Annak köszönhetően, hogy bárhonnan és bármilyen eszközről lehet nyomtatni, a mobileszközöket használók elégedettebbek és eredményesebbek lehetnek, hiszen munkahelyük vagy intézményük hathatós segítséget adhat nekik a távmunkához.

Egyszerűen használható szkennelési funkciók a felhasználói igényekhez szabva, biztonsági naplózási lehetőséggel karöltve.

Egyszerűbb szkennelésfelügyelet, elégedettebb felhasználók

A Szkennelésfelügyelet modullal biztonságosan lehet szkennelni e-mailbe vagy egy megadott mappába. A modul használatával egyetlen kattintással is elindítható a szkennelés, amely így kényelmes megoldást jelent a felhasználóknak. A beszkennelt dokumentumok meg is jelölhetők kedvencként, és szükség esetén bármely nyomtatón kinyomtathatók.

Szkennelési munkafolyamatok biztonságossá tétele

A Szkennelésfelügyelet modul használatával a rendszergazdák megtilthatják az engedély nélküli helyekre való szkennelést. Biztonsági okokból a szkennelési műveletek figyelhetők, nyomon követhetők és naplózhatók a felhasználói műveletek, valamint a szkennelés dátuma és ideje, illetve maga a szkennelt dokumentum. A Szkennelés parancsprogramba funkcióval egyéni munkafolyamatok alakíthatók ki olyan esetekre, amikor harmadik felek alkalmazásait kell integrálni.

Műveleti, felügyeleti és környezetterhelési jelentések automatikus vagy igény szerinti kiküldéssel.

Teljes áttekintés kapható a nyomtatási műveletekről a költségek és a nyomtatási irányelvek felügyeletéhez

A Jelentéskészítés modul részletes áttekintési és naplózási funkciókat nyújt a nyomtatási környezetekhez. A modul könnyen használható felületén minden szükséges információ megtalálható. Akár a teljes cég, annak egy részlege vagy egy adott felhasználó költségeinek elemzéséről van szó, akár az egyes nyomtatók használatának adatairól, a Jelentéskészítés modullal egyszerűen kinyerhető minden szükséges információ.

Munkahelyi és intézményi nyomtatás naplózása

A Jelentéskészítés modul számos előtelepített általános jelentést és felügyeleti jelentést tartalmaz, amelyek részletes információkkal szolgálnak az egyes nyomtatókhoz, felhasználói csoportokhoz vagy felhasználókhoz tartozó nyomtatási, másolási és szkennelési műveletekről. A rendszergazdák a cégek vagy az intézmények adott igényei szerint egyéni jelentéseket is készíthetnek. Egyetlen kattintással megjeleníthető például, hogy melyik öt felhasználó nyomtat a legtöbbet, vagy hogy mennyi az egyes részlegek nyomtatási költsége. A környezet védelme és a fenntarthatóság közös érdekünk. A környezetkímélő (öko-) jelentésekkel jól szemléltethető, hogy mennyivel csökken a környezeti terhelés, azaz mennyi víz, élő fa és COsub>2-kibocsátás takarítható meg a hatékonyabb és körültekintőbb nyomtatással.

Jelentések automatikus és igény szerinti készítése

A jelentések PDF, HTML vagy DOCX formátumúak lehetnek, így könnyen megoszthatók az érintettekkel.
Számlázási kódok alapján felhasználókhoz rendelhetők és nyomon követhetők a költségek, ezenkívül a fizetős nyomtatáshoz szükséges felhasználói fiókok automatikus felügyelete is biztosított.
 

Egyszerű számlázás és költségfelügyelet a nyomtatási, másolási és szkennelési költségek számlázási kód szerinti hozzárendelésével

Munkahelyi és intézményi környezetben költségközpontok vagy ügyfelek alapján lehet nyomon követni és felhasználókhoz rendelni a nyomtatás, a másolás és a szkennelés költségeit. Az Egyenleg és számlázás modul folyamatosan nyomon követi és jelentésekbe foglalja a multifunkciós nyomtatókon beírt számlázási kódokat, így az elszámolás és a költségek követése minden nehézség nélkül megvalósítható.
 

Felügyelhető a fizetős nyomtatás és személyre szabhatók a nyomtatási funkciók

Egyes munkahelyek és intézmények egy megadott összeghatárig ingyenes nyomtatást biztosítanak saját alkalmazottainak és diákjainak, és csak a keretösszeg túllépése után számítanak fel díjat a nyomtatásért. Az Egyenleg és számlázás modul ezt a megoldást is kezelni tudja. Ezt a modult emellett a Cash Desk nevű webes felügyeleti alkalmazással is kezelheti a személyzet.
 

Bevételnövelési lehetőségek

A szállodák, a konferencia központok és bármely más vállalkozás bevételre tehet szert, ha fizetős irodai szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek és vásárlóinak. Az Egyenleg és számlázás modul a YSoft feltöltőegységeivel kombinálva automatizálni tudja mindezen szolgáltatásokat. Az ügyfelek pedig egyszerűen használható és hasznos funkciókhoz jutnak.