Jelenlegi hely

Professzionális szolgáltatások

A Trinity-Service tanácsadói és szakemberei felmérik és elemzik az ügyfelek igényeit és szükségleteit, megoldandó problémáikat, és mindent figyelembe véve a lehető legjobb megoldást kínálják számukra. A termék bevezetési időszak alatti telepítésen és technikai támogatáson kívül a Trinity-Service további kiegészítő szolgáltatásokat kínál a partnerek és ügyfelek sikeres működése érdekében.

Oktatás

A Trinity-Service támogatást kínál azoknak a vállalatoknak, akik szeretnének többet megtudni a YSoft SafeQ termékekről. Igény esetén képzéseket tartunk a kereskedő és technikai kollégáknak a rendszer hatékonyabb értékesítése és javítása érdekében. A legnagyobb érdeklődés a technikai tréningek iránt jelentkezik, ennek keretében a megoldás bevezetésére, valamint az ügyfelek számára szükséges szoftver és hardver környezet megtervezésére koncentrálunk. Természetesen rendelkezésre állunk egyedi kérdésekkel kapcsolatban is emailen, telefonon vagy akár személyesen, akár csatlakozva üzletkötő kollégáihoz, hogy a végfelhasználónak bemutassuk a rendszert.

Projekt menedzsment

A Trinity-Service-en belül, a YSoft SafeQ nyomtatási megoldások összetett installációihoz és kivitelezéseihez, szakértői csapat áll rendelkezésre a partner és az ügyfél számára egyaránt. A projekt menedzserek koordinálják az olyan nagyszabású projekteket, melyek több leányvállalati irodában, vagy akár országokon átívelő területen teszik szükségessé a termék bevezetését.

Szoftvertámogatás

A Trinity-Service a Y Soft megoldásaihoz kiterjesztett szoftvertámogatást kínál, melynek célja, hogy az ügyfél mindig a legfrissebb technológiát kapja, és biztosítja számára a YSoft SafeQ termék legnaprakészebb verzióját.

Kiterjesztett garancia

A Trinity-Service-től származó hardver termékekkel az ügyfél akár öt évig élvezheti a kiterjesztett garancia által nyújtott előnyöket. Abban az esetben, ha mégis bekövetkezik a nem kívánt meghibásodás, a terméket késlekedés nélkül kicseréljük.

Service Level Agreement (SLA) - YSoft termékre vonatkozóan

Az extra SLA megvásárlásával a SafeQ termékekre vonatkozó garantált reakció idő vásárolható magától a gyártótól. A Y Soft három különböző SLA szolgáltatást kínál a szolgáltatás szintje és válaszidő alapján – az ügyfél választhat Silver, Gold vagy Platinum támogatás közül.

Service Level Agreement (SLA) - a rendszer mindennapos üzembe tartására

Az SLA biztosítja partnereink számára, hogy mindig gyors és megfelelő megoldást kapjanak bármilyen váratlan meghibásodás, probléma vagy komplikáció esetén. A Trinity-Service két különböző szintű SLA szolgáltatást kínál a szolgáltatás szintje és válaszidő alapján – az ügyfél választhat Silver vagy Gold támogatás közül. Az SLA meghatározza, a válaszidőt mely pár órától néhány munkanapig terjedhet függően attól, hogy kritikus vagy súlyos hiba történt.